E-mail:
info@ukrlogos.in.ua
Номера телефонів:
+38 (098) 194 83 80
+38 (098) 195 67 55
Про конференцію
Вимоги до оформлення
Вартість
Реквізити
Анкета на участь
Поширені питання
Організатор: Міжнародний центр наукових досліджень (МЦНД)
IV МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ

НАУКОВІ ТРЕНДИ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА
Місце проведення: Суми, Україна
Дата проведення: 31.03.2023
Форма участі: заочно-дистанційна
Тематика конференції: мультидисциплінарна
Офіційна мова конференції: українська
Мова написання робіт: будь-яка




ПРИЙОМ МАТЕРІАЛІВ:
до 27 березня (включно)
РОЗМІЩЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ВЕРСІЇ:
31 березня
ПОШТОВА РОЗСИЛКА:
до 14 квітня
НАУКОВА ІНДЕКСАЦІЯ:
до 1 травня

Конференцію зареєстровано в базі даних науково-технічних заходів України УкрІНТЕІ. Посвідчення додається.
Збірнику з матеріалами конференції буде присвоєно український унікальний міжнародний ідентифікатор книги ISBN, авторський знак, УДК та унікальний код DOI.
Всі учасники (автори, наукові керівники) отримають сертифікат.
Сертифікат засвідчуватиме участь у заході, міститиме підпис та печатку організатора, а також рекомендацію щодо зарахування не менше 0,1 кредиту ЄКТС (3 години) за результатами самоосвіти, як форми професійного навчання для науково-педагогічних та педагогічних працівників, державних службовців, медичних працівників та інших фахівців, що проходять підвищення кваліфіції.
Всі учасники мають змогу за необхідності замовити індексацію в Google Scholar (протягом 20-30 днів з моменту публікаці) для своєї роботи.
Матеріали конференції знаходитимуться в відкритому доступі (Open Access) на умовах ліцензії CC BY-SA 4.0 International.
Всі матеріалами проходять оглядове рецензування (тобто оцінку на відповідність встановленим вимогам, перевірку на плагіат та технічне редагування в процесі верстки збірника). Дотримання автором положень редакційної етики та врахування положень редакційної політики є обов'язковим.
10% від суми всіх організаційних внесків буде переказуватися на спецрахунок НБУ для збору коштів на підтримку ЗСУ.
Квитанції публікуються на сайті.
Протягом 2-6 годин робочого часу на електронну пошту буде надіслано результати перевірки роботи та відповідну довідку про прийняття до публікації.

Звертаємо Вашу увагу на те, що сертифікати засвідчують участь у конференції, а не лише реєстрацію на участь, тому не можуть бути видані раніше фактичної дати проведення заходу. Замовлені авторами сертифікати в електронному вигляді розміщуються на Google Диску і доступні для завантаження з моменту публікації збірника; сертифікати в друкованому вигляді розсилаються згідно контрольних дат поштової розсилки.

ЯК ВИГЛЯДАЄ ЗБІРНИК ЗОВНІ?
Збірник виготовляється у форматі А5 з кольоровою  обкладинкою. Сторінки скріплюються між собою на термобіндері (незшивне, клейове скріплення). На обкладинці зазначається ISBN та DOI збірника, а також захисний книжковий штрих-код з номером тому.
ЯК ВИГЛЯДАЄ ЗБІРНИК ВСЕРЕДИНІ?
Внутрішній блок збірника друкується чорно-білим. Текст не потрапляє у тяжкодоступну частину скріплення і добре читається. Кожна сторнка (крім сторінок вихідних даних) містить нумерацію та колонтитули з зазначенням назви конференції, місця та дати її проведення.
ЯК ВИГЛЯДАЄ СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА?
Кожен сертифікат містить електронні печатку та підпис. На друкованих екземплярах проставляється оригінал підпису та мокра печатка. Згідно міжнародних стандартів, один сертифікат виготовляється на одне ім'я. Назва роботи на сертифікаті не вказується.

У РАМКАХ КОНФЕРЕНЦІЇ ПРАЦЮВАТИМУТЬ НАСТУПНІ СЕКЦІЇ:
1. Економічна теорія, макро- та регіональна економіка
2. Підприємництво, торгівля та сфера обслуговування
3. Фінанси та банківська справа; оподаткування, облік і аудит
4. Маркетингова та логістична діяльність
5. Менеджмент, публічне управління та адміністрування
6. Соціальна робота та соціальне забезпечення
7. Міжнародні відносини
8. Право та міжнародне право
9. Інститут правоохоронної діяльності, судова система та нотаріат
10. Воєнні науки, національна безпека та безпека державного кордону
11. Пожежна та цивільна безпека
12. Біологія та біотехнології
13. Аграрні науки та продовольство
14. Ветеринарні науки
15. Хімія, хімічна та біоінженерія
16. Харчове виробництво та технології
17. Технології легкої та деревообробної промисловості
18. Видавництво та поліграфія
19. Гірництво та нафтогазова інженерія
20. Загальна механіка та механічна інженерія
21. Автоматизація та приладобудування
22. Електроніка та телекомунікації
23. Енергетика та енергетичне машинобудування
24. Екологія та технології захисту навколишнього середовища
25. Комп'ютерна та програмна інженерія
26. Системний аналіз, моделювання та оптимізація
27. Інформаційні технології та системи
28. Транспорт та транспортні технології
29. Фізико-математичні науки
30. Соціологія та статистика
31. Філологія та журналістика
32. Філософія та політологія
33. Релігієзнавство та богослов’я
34. Педагогіка та освіта
35. Психологія та психіатрія
36. Медичні науки та громадське здоров’я
37. Фізична культура, спорт та фізична терапія
38. Фармація та фармакотерапія
39. Історія, археологія та культурологія
40. Архітектура та будівництво
41. Культура та мистецтво
42. Географія та геологія
ЯК ВЗЯТИ УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ?
оформіть роботу згідно з вимогами
розрахуйте вартість публікації
здійсніть
оплату
заповніть анкету на участь у конференції

ВИМОГИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Учасниками можуть бути:
- здобувачі середньої освіти у рамках участі в проектах, олімпіадах, грантах тощо, а також здобувачі вищої освіти I-III курсів (лише з науковим керівником або співавтором з науковим ступенем).
- здобувачі вищої освіти IV курсів, магістранти, аспіранти, докторанти;
- науково-педагогічні працівники ВНЗ, викладачі шкіл, коледжів тощо;
- працівники науково-дослідних установ, лабораторій тощо;
- працівники державних та приватних структур.
Роботи можуть бути написані:
- одноосібно (з науковим керівником або без нього);
- у співавторстві: 2-3 автори (з науковим керівником або без нього);
- у якості науково-дослідної групи: коли у роботи більше 3 співавторів.
Послідовність розміщення обов'язкових елементів:
Назва роботи - великі літери, шрифт напівжирний, 14 кеглів, вирівнювання по центру.
Прізвище, ім'я та по батькові автора(-ів), науковий ступінь та звання (за наявності), посада (за наявності), повна назва місця роботи або навчання - шрифт напівжирний для ПІБ та звичайний для іншого тексту, 14 кеглів, вирівнювання по правому краю.
Прізвище та ініціали наукового керівника (за наявності), його науковий ступінь та звання, посада, повна назва місця роботи - шрифт напівжирний для ПІБ та звичайний для іншого тексту, 14 кеглів, вирівнювання по правому краю.
Країна - шрифт курсивний, 14 кеглів, вирівнювання по правому краю.
Текст роботи - шрифт звичайний, 14 кеглів, вирівнювання по ширині.
Список використаних джерел - шрифт звичайний, 14 кеглів, вирівнювання по ширині.

ФОРМАТ МАТЕРІАЛІВ
   для тез/статті
   для квитанції
ОБСЯГ РОБОТИ
РОЗМІР СТОРІНКИ
ОРІЄНТАЦІЯ СТОРІНКИ
РОЗМІР ПОЛІВ
ДОПУСТИМИЙ ШРИФТ
РОЗМІР ШРИФТУ
   для основного тексту
   для табличного тексту,
   підпису рисунків тощо
МІЖРЯДКОВИЙ ІНТЕРВАЛ
ВИРІВНЮВАННЯ ТЕКСТУ
АНОТАЦІЯ
.doc або .docx
.pdf або .jpg або .png або .doc або .docx
від 2 до 10 сторінок (включно)
А4
книжкова
всі сторони - по 2,0 см.
Times New Roman
14 кеглів
12 кеглів
полуторний (1,5)
по ширині
допускається лише для робіт обсягом
більше 6 сторінок
КЛЮЧОВІ СЛОВА
АБЗАЦНИЙ ВІДСТУП
НУМЕРАЦІЯ СТОРІНОК
АВТОМАТИЧНІ ПЕРЕНОСИ
ФОРМУЛИ
РИСУНКИ, ТАБЛИЦІ, СХЕМИ
ПОСИЛАННЯ ТА СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ
не потрібні
1,0 см.
вимкнено
вимкнено
нумеруються; набираються лише за допомогою редактора формул
обов'язково згруповані та підписані з вказанням джерела; розміщуються безпосередньо після тексту, де згадуються вперше або на наступній сторінці
посилання в тексті зазначається у квадратних дужках; список містить принаймні 2 джерела (за винятком випадків, коли робота 100% оригінальна) і оформлюється виключно у відповідності з одиним із діючих стандартів оформлення.

Увага! УДК роботи, ключові слова та інші структурні елементи, що не зазначені в вимогах, НЕ потрібні та не будуть надруковані в збірнику. Виділення напівжирним/курсивним шрифтом по тексту роботи допускається лише у випадках, коли це необхідно для авторського структурування роботи (наприклад: вступ, методи дослідженя тощо). Всі інші виділення по тексту будуть видалені.
Роботи, що оформлені не за вимогами конференції будуть повертатися на доопрацювання.

КАЛЬКУЛЯТОР
ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ:





Калькулятор працює за наступними тарифами:
від 2 до 5 сторінок
від 6 до 10 сторінок
.
180 гривень
220 гривень
Електронний збірник (PDF)
Електронний(і)сертифікат(и) кожному учаснику
Індексація роботи в Google Scholar
Друкований збірник і сертифікат(и), з урахуванням ціни доставки
Кожний наступний додатковий друкований примірник збірника
Доставка за межі України
включено у вартість
включено у вартість
100 гривень
250 гривень
200 гривень
680 гривень

РЕКВІЗИТИ
ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ:
Оплата може бути здійснена будь-яким зручним для Вас способом: у касі банку, через термінал, за допомогою електронних систем грошових переказів («Приват24», «LiqPay», «Portmone», «iPay» та інших) тощо.
Не рекомендується використовувати для оплати грошові перекази через поштовий сервіс «УкрПошта» або сервіс «2click»:  можливе ускладнення з їх відстеженням.
При оплаті не забудьте вказати призначення платежу: за публікацію матеріалів від *Прізвище І.Б.*.
Оплачуючи онлайн на нашому сайті, Ви користуєтесь вже готовою формою та не сплачуєте комісію за платіж.
Після підтвердження оплати система запитає Вашу електронну адресу для надсилання квитанції. В виписці по карті відображатиметься сума та ID платежу.
ПЕРЕГЛЯНУТИ РЕКВІЗИТИ
ОПЛАТИТИ ОНЛАЙН
При заповненні анкети, Вам знадобиться електронна квитанція | відсканований (сфотографований) чек. Якщо обраний Вами сервіс не видає квитанції, Ви можете прикріпити Screenshot після здійснення оплати, де буде видно ID платежу та|або призначення платежу з Вашим ПІБ.
Якщо Ви плануєте подати декілька доповідей, Ви можете здійснити оплату одним платежем.
На конференцію можна надіслати не більше 5 доповідей, та не більше 3 доповідей в одну секцію!

АНКЕТА НА УЧАСТЬ
У IV МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ:
«Наукові тренди постіндустріального суспільства»
(31 березня 2023 рік - Суми, UKR)
* Будь ласка, при заповненні анкети керуйтесь підказками, що з'являються при наведенні на відповідне поле. Зазначайте дані у тому ж форматі, що й у прикладі.
Уважно перевіряйте вписану інформацію!  Неправильно заповнені поля можуть стати причиною помилок в сертифікатах чи збірнику.
Відповідальність за коректне заповнення анкети покладається на контактну | відповідальну особу.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОНТАКТНУ | ВІДПОВІДАЛЬНУ ОСОБУ
ДЕТАЛІ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ
GOOGLE SCHOLAR
Кількість друкованих екземплярів збірника:
ні
так
ДЛЯ СЕРТИФІКАТУ(ІВ): ВКАЖІТЬ ПОВНЕ ПІБ КОЖНОГО УЧАСНИКА
УВАГА! Інформація з полів нижче буде використана для сертифікату(ів). Уважно перевірте правильність вказаної інформації.

ІНФОРМАЦІЯ ПО ДОСТАВЦІ:
«УкрПошта»
лист з трек-номером (у відділення)
від 3 до 6 днів
«Нова Пошта»
лист з трек-номером (у відділення)
від 2 до 4 днів
За межі України
з трек-номером
від 10 до 25 днів

Завантажте квитанцію про оплату: *
Завантажте матеріали: *
Робота оформлена згідно вимог *
Якщо не вдається надіслати анкету, перевірте, будь ласка, чи Ви заповнили всі обов'язкові поля (*) та прикріпили матеріали у необхідних форматах.
На сайті встановлено протокол захищеного з'єднання SSL, що забезпечує повний захист персональної інформації, вказаної в анкеті.
При подачі анкети на участь у конференції, відповідальна особа, що представляє інтереси автор(-ів) поданої для публікації наукової роботи, зберігає за ними всі авторські права, одночасно надаючи організаційному комітету конференції право розміщувати для безоплатного публічного доступу подану наукову роботу на офіційному веб-сайті ukrlogos.in.ua та на платформі Open Journal System, а також право першої публікації, що дозволяє в майбутньому поширювати даний матеріал лише із обов'язковим зазначенням авторства та первинної публікації в збірнику з матеріалами конференції.

Не отримав(ла) відповідь з результатами рецензування, що роботи?

Якщо після подачі анкети на участь у конференції пройшло більше робочих 6 годин, а відповідь з результатами рецензування так і не надійшла на Вашу контактну електронну адресу, будь ласка, перш за все, спробуйте скористатись пошуковою стрічкою у Вас на пошті за запитом ukrlogos.in.ua або перевірити папки «Реклама», «Промоакції» та «СПАМ». Якщо лист потрапив до однієї з цих папок, позначте його як нешкідливий, тоді всі наступні повідомлення будуть надходити безперешкодно. Якщо листа на пошті не знайдено, обов'язково зв'яжіться з організаційним комітетом до завершення терміну прийому робіт будь-яким зручним способом, наприклад надіславши лист на електронну адресу info@ukrlogos.in.ua або зателефонувавши за номерами +38 (098) 194 83 80 | +38 (098) 195 67 55.

Чи можливо, що роботу не приймуть до публікації, коли внесок вже сплачено?

Після відправки анкети на участь у конференції, прикріплена робота направляється на огляд редактору. У випадку, якщо у редактора виникнуть зауваження, всі вони детально будуть викладені автору із обов'язкими деталізованими інструкціями по внесенню необхідних корективів. Лист із результатами рецензування міститиме посилання на онлайн-форму скасування участі на випадок, якщо автор не бажатиме вносити запропонованих корективів. Після заповнення форми участь скасовується, а вся сума сплаченого організаційного внеску повертається протягом кількох годин.

Чи можна отримати сертифікат учасника ще до проведення конференції?

Сертифікат учасника є офіційним документом, завіреним підписом та печаткою, що засвідчує участь у конференції. Сертифікат не може бути виписаний та виданий раніше дати проведення конференції. Усім учасникам надсилається електронний лист про прийняття матеріалів до публікації з офіційної корпоративної електронної адреси (@ukrlogos.in.ua). Ви можете роздрукувати це підтвердження для пред'явлення його науковому керівнику чи в інших цілях. Для учасників, що з обґрунтованих причин потребують підтвердження про участь на фірмовому бланку для наукових чи навчальних установ надається можливість безкоштовно замовити офіційне підтвердження.

Що таке офіційне підтвердження і як його отримати?

Офіційне підтвердження - це документ, завірений цифровим підписом та електронною печаткою для підтвердження достовірності публікації у період до проведення конференції (наприклад, при захисті дипломної/дисертаційної роботи, участі у конкурсі наукових робіт тощо). Видається учаснику, робота якого пройшла рецензування та прийнята до публікації безкоштовно за вмотивованим запитом протягом доби. Запит з обґрунтуванням можна направити на електронну адресу info@ukrlogos.in.ua. Зверніть увагу, що офіційне підтвердження завірене цифровим підписом та печаткою організації є її юридичним зобов'язанням. Тому, після отримання документа учаснику для скасування участі (якщо таке знадобиться) потрібно буде надати такий самий юридично вагомий документ, наприклад, відмову підписану реальним підписом або ЕЦП. Примітка: офіційне підтвердження (оскільки воно дійсне лише до моменту проведення конференції) не видається менш ніж за 3 дні до передбачуваного заходу.

Що робити, якщо після подачі анкети помітив(ла) помилку в роботі?

У випадку виявлення помилки в роботі, будь ласка, зв'яжіться з організаційним комітетом за електронною адресою info@ukrlogos.in.ua та надішліть документ з внесеними правками: файли будуть замінені. Всі правки приймаються та розглядаються до завершення терміну прийому робіт на конференцію.

Що робити, якщо помітив(ла) помилку в роботі вже після її публікації?

Після публікації на сайті електронної версії збірника з матеріалами конференції авторам надається 36 годин на виявлення помилок верстки та авторських помилок. Повідомити про них можна написавши на електронну адресу info@ukrlogos.in.ua. Помилки верстки - це серйозні недоліки, допущені верстальником (наприклад, зміщені таблиці чи малюнки, некоректно відображено формули, зникла частина тексту тощо). Авторські помилки - це помилки, що були наявні в роботі, яку автор надіслав при подачі анкети на участь. Організаційний комітет виправляє всі помилки верстки та авторські помилки, які можуть вплинути на зарахування публікації (помилка в назві роботи, неправильно вказано науковий ступінь чи назву ЗВО, одрук в ПІБ тощо), повідомлення про які надійшло протягом відведеного часу. Значні ж авторські корективи (зміна численних даних в формулах / розрахунках, переписування абзаців, додавання або видалення речень, перероблення таблиць, коригування списку джерел тощо) після фактичної публікації не допускаються та не виправляються. Вважається, що при заповненні анкети автор висилає готовий, а не чорновий варіант наукової роботи.

Що робити, якщо помітив(ла) помилку в сертифікаті?

Інформація для сертифікатів береться безпосередньо з анкети, яку заповняє контактна | відповідальна особа. Будь ласка, якщо Ви помітили помилку в сертифікаті, обов'язково повідомте про неї на адресу організаційного комітету info@ukrlogos.in.ua. У випадку, якщо помилку допущено з вини редакції - сертифікат буде замінено безкоштовно. Якщо ж помилка виникла у зв'язку з некоректним заповненням анкети відповідальною особою (наприклад, допущено помилку в ПІБ), додатковий сертифікат може бути виготовлено лише після його додаткового замовлення та оплати. Уважно перевіряйте поля анкети, перед її надсиланням. Якщо в анкеті не буде вписано ПІБ в поле для сертифікату, тоді його не зможуть виготовити.

Чи можна буде замовити друковані екземпляри збірника та сертифіката учасника конференції пізніше?

Учасники в будь-який момент можуть замовити сертифікат, як в електронному, так і в друкованому вигляді. Його вартість при цьому залишається незмінною. Друковані ж примірники збірників друкуються у визначеній кількості і в архіві не завжди залишаються зайві екземпляри необхідного тому. Їх наявність необхідно додатково уточнювати. У випадку необхідності замовлення додаткових примірників чи сертифікатів, звертайтеся за електронною адресою info@ukrlogos.in.ua.

Чи можна опублікувати роботу, яка вже була опублікована в іншому виданні, якщо автор - одна й та сама людина?

Згідно пункту 3.4 Етичного кодексу ученого України, схваленого Постановою загальних зборів НАН України від 15.04.2009 «Учений  не повинен повторювати свої наукові публікації з метою  підвищення  їх  кількості.  Якщо  для  пропаганди  наукових досягнень  доцільна  публікація  однієї  і  тієї ж роботи в різних журналах, редактори останніх повинні бути поінформовані про  факт публікації в інших виданнях». Таким чином, автор наукової роботи має повне право публікувати її повторно, однак лише із обов'язковим посиланням на першоджерело та здійснення самоцитування (у випадку внесення суттєвих змін до роботи) або із позначкою [репринт] (для повної копії).

Як можна оплатити участь та публікацію з-за кордону?

Учасники з-за кордону можуть скористатися формою онлайн-оплати, доступною на сайті та переказати кошти без сплати будь-якої комісії або купівлі валюти. Для цього необхідно обрати спосіб оплати MasterPass або Visa Checkout в залежності від типу кредитної карти платника. Детальну інструкцію викладено на сайті в розділі новин: «Як здійснити оплату з-за кордону?». Також, можна скористатися сервісами міжнародних грошових переказів MoneyGram або Western Union. Доступна оплата на рахунок PayPal. Для отримання додаткових реквізитів зв'яжіться з організаційним комітетом за електронною адресою: info@ukrlogos.in.ua

Чи можлива оплата участі та публікації від імені юридичної особи?

Можлива. Якщо участь та публікацію оплачує організація, організаційний комітет підготує все необхідні документи: рахунок-фактуру, акт наданих послуг та видаткову накладну на друковані примірники.

ОФОРМІТЬ ПІДПИСКУ, ЩОБ
ЗАВЖДИ БУТИ В КУРСІ НОВИН:
© 2015-2023 Європейська наукова платформа | Всі права захищено  | CC BY 4.0
АДРЕСА ДЛЯ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ:
вул.Зодчих 18/81, м.Вінниця
Вінницька область, Україна; 21037
Організатор: Міжнародний центр наукових досліджень (МЦНД)
IV МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ
НАУКОВІ ТРЕНДИ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА
Місце проведення:
Суми (UKR)
Дата проведення:
31.03.2023
Форма участі:
заочно-дистанційна
Тематика: мультидисциплінарна
Мова написання робіт:
будь-яка



ПРИЙОМ МАТЕРІАЛІВ:
до 27 березня (включно)
РОЗМІЩЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ВЕРСІЇ:
31 березня
ПОШТОВА РОЗСИЛКА:
до 14 квітня
НАУКОВА ІНДЕКСАЦІЯ:
до 1 травня

■ Конференцію зареєстровано в базі даних науково-технічних заходів України УкрІНТЕІ. Cертифікат додається нижче.
■ Збірнику з матеріалами конференції буде присвоєно український унікальний міжнародний ідентифікатор книги ISBN, авторський знак, УДК та унікальний код DOI.
■ Всі учасники (автори, наукові керівники) отримають сертифікат.
Сертифікат засвідчуватиме участь у заході, міститиме підпис та печатку організатора, а також рекомендацію щодо зарахування не менше 0,1 кредиту ЄКТС (3 години) за результатами самоосвіти, як форми професійного навчання для науково-педагогічних та педагогічних працівників, державних службовців, медичних працівників та інших фахівців, що проходять підвищення кваліфіції.
■ Всі учасники мають змогу за необхідності замовити індексацію в Google Scholar (протягом 20-30 днів з моменту публікаці) для своєї роботи.
■ Матеріали конференції знаходитимуться в відкритому доступі (Open Access) на умовах ліцензії CC BY-SA 4.0 International.
■ Всі матеріалами проходять оглядове рецензування (тобто оцінку на відповідність встановленим вимогам, перевірку на плагіат, технічне редагування та коректуру). Дотримання автором положень редакційної етики та врахування положень редакційної політики є обов'язковим.
Оглядове рецензування не передбачає повну наукову оцінку роботи, тож за достовірність викладеної в тексті інформації відповідальність несе автор та (за наявності) науковий керівник.



10% від суми всіх організаційних внесків буде переказуватися на спецрахунок НБУ для збору коштів на підтримку ЗСУ.
Квитанції публікуються на сайті.

Протягом 2-6 годин робочого часу на електронну пошту буде надіслано результати перевірки роботи та відповідну довідку про прийняття до публікації. Електронна довідка міститеме печатку та підпис, а також всі реквізити, як на фірмовому бланку.

Звертаємо Вашу увагу на те, що сертифікати засвідчують участь у конференції, а не лише реєстрацію на участь, тому не можуть бути видані раніше фактичної дати проведення заходу. Замовлені авторами сертифікати в електронному вигляді розміщуються на Google Диску і доступні для завантаження з моменту публікації збірника; сертифікати в друкованому вигляді розсилаються згідно контрольних дат поштової розсилки.

ЯК ВИГЛЯДАЄ ЗБІРНИК ЗОВНІ?
Збірник виготовляється у форматі А5 з кольоровою обкладинкою. Сторінки скріплюються між собою на термобіндері (незшивне, клейове скріплення). На обкладинці зазначається ISBN та DOI збірника, а також захисний книжковий штрих-код з номером тому.

ЯК ВИГЛЯДАЄ ЗБІРНИК ВСЕРЕДИНІ?
Внутрішній блок збірника друкується чорно-білим. Текст не потрапляє у тяжкодоступну частину скріплення і добре читається. Кожна сторнка (крім сторінок вихідних даних) містить нумерацію та колонтитули з зазначенням назви конференції, місця та дати її проведення.

ЯК ВИГЛЯДАЄ СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА?
Кожен сертифікат містить електронні печатку та підпис. На друкованих екземплярах проставляється оригінал підпису та мокра печатка. Згідно міжнародних стандартів, один сертифікат виготовляється на одне і'мя. Назва роботи на сертифікаті не вказується.

У РАМКАХ КОНФЕРЕНЦІЇ ПРАЦЮВАТИМУТЬ НАСТУПНІ СЕКЦІЇ:
Економічні науки & Державне управління
1. Економічна теорія, макро- та регіональна економіка
2. Підприємництво, торгівля та сфера обслуговування
3. Фінанси та банківська справа; оподаткування, облік і аудит
4. Маркетингова та логістична діяльність
5. Менеджмент, публічне управління та адміністрування
6. Соціальна робота та соціальне забезпечення
7. Міжнародні відносини

Юридичні науки & Державне управління:
8. Право та міжнародне право
9. Інститут правоохоронної діяльності, судова система та нотаріат

Військові науки & Національна безпека:
10. Воєнні науки, національна безпека та безпека державного кордону
11. Пожежна та цивільна безпека

Біологічні науки:
12. Біологія та біотехнології

Сільськогосподарські науки:
13. Аграрні науки та продовольство

Ветеринарні науки:
14. Ветеринарні науки

Хімічні науки:
15. Хімія, хімічна та біоінженерія

Технічні науки:
16. Харчове виробництво та технології
17. Технології легкої та деревообробної промисловості
18. Видавництво та поліграфія
19. Гірництво та нафтогазова інженерія
20. Загальна механіка та механічна інженерія
21. Автоматизація та приладобудування
22. Електроніка та телекомунікації
23. Енергетика та енергетичне машинобудування
24. Екологія та технології захисту навколишнього середовища
25. Комп'ютерна та програмна інженерія
26. Системний аналіз, моделювання та оптимізація
27. Інформаційні технології та системи
28. Транспорт та транспортні технології

Фізико-математичні науки:
29. Фізико-математичні науки

Соціологічні науки:
30. Соціологія та статистика

Філологічні науки & Соціальні комунікації:
31. Філологія та журналістика

Філософські науки & Політичні науки:
32. Філософія та політологія
33. Релігієзнавство та богослов’я

Педагогічні науки:
34. Педагогіка та освіта

Психологічні науки & Медичні науки:
35. Психологія та психіатрія

Медичні науки:
36. Медичні науки та громадське здоров’я

Фізичне виховання та спорт & Медичні науки:
37. Фізична культура, спорт та фізична терапія

Фармацевтичні науки:
38. Фармація та фармакотерапія

Історичні науки & Культурологія:
39. Історія, археологія та культурологія

Архітектура та мистецтвознавство:
40. Архітектура та будівництво
41. Культура та мистецтво

Геологічні науки & Географічні науки:
42. Географія та геологія

ЯК ВЗЯТИ УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ?
оформіть роботу згідно з вимогами
розрахуйте вартість публікації
здійсніть оплату
заповніть анкету на участь у конференції

ВИМОГИ ДО КОНФЕРЕНЦІЇ
Учасниками можуть бути:
- здобувачі середньої освіти у рамках участі в проектах, олімпіадах, грантах тощо, а також здобувачі вищої освіти I-III курсів (лише з науковим керівником або співавтором з науковим ступенем).
- здобувачі вищої освіти IV курсів, магістранти, аспіранти, докторанти;
- науково-педагогічні працівники ВНЗ, викладачі шкіл, коледжів тощо;
- працівники науково-дослідних установ, лабораторій тощо;
- працівники державних та приватних структур.
Роботи можуть бути написані:
- одноосібно (з науковим керівником або без нього);
- у співавторстві: 2-3 автори (з науковим керівником або без нього);
- у якості науково-дослідної групи: коли у роботи більше 3 співавторів.
Послідовність розміщення обов'язкових елементів:
Назва роботи - великі літери, шрифт напівжирний, 14 кеглів, вирівнювання по центру.
Прізвище, ім'я та по батькові автора(-ів), науковий ступінь та звання (за наявності), посада (за наявності), повна назва місця роботи або навчання - шрифт напівжирний для ПІБ та звичайний для іншого тексту, 14 кеглів, вирівнювання по правому краю.
Прізвище та ініціали наукового керівника (за наявності), його науковий ступінь та звання, посада, повна назва місця роботи - шрифт напівжирний для ПІБ та звичайний для іншого тексту, 14 кеглів, вирівнювання по правому краю.
Країна - шрифт курсивний, 14 кеглів, вирівнювання по правому краю.
Текст роботи - шрифт звичайний, 14 кеглів, вирівнювання по ширині.
Список використаних джерел - шрифт звичайний, 14 кеглів, вирівнювання по ширині.
ФОРМАТ МАТЕРІАЛІВ
   для тез/статті
   для квитанції
ОБСЯГ РОБОТИ
РОЗМІР СТОРІНКИ
ОРІЄНТАЦІЯ СТОРІНКИ
РОЗМІР ПОЛІВ
ДОПУСТИМИЙ ШРИФТ
РОЗМІР ШРИФТУ
   для основного тексту
   для табличного тексту,
   підпису рисунків тощо
МІЖРЯДКОВИЙ ІНТЕРВАЛ
ВИРІВНЮВАННЯ ТЕКСТУ
АБЗАЦНИЙ ВІДСТУП
НУМЕРАЦІЯ СТОРІНОК
АВТОПЕРЕНОСИ
АНОТАЦІЯ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
ФОРМУЛИ
РИСУНКИ, ТАБЛИЦІ, СХЕМИ
ПОСИЛАННЯ ТА СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ
.doc або .docx
.pdf або .jpg або .png або .doc або .docx
від 2 до 10 сторінок
А4
книжкова
всі сторони - по 2,0 см.
Times New Roman
14 кеглів
12 кеглів
полуторний (1,5)
по ширині
1,0 см.
вимкнено
вимкнено
допускається лише для робіт обсягом більше 6 сторінок
не потрібні
нумеруються; набираються лише за допомогою редактора формул
обов'язково згруповані та підписані з вказанням джерела; розміщуються безпосередньо після тексту, де згадуються вперше або на наступній сторінці
посилання в тексті зазначається у квадратних дужках; список містить принаймні 2 джерела (за винятком випадків, коли робота 100% оригінальна) і оформлюється виключно у відповідності з одиним із діючих стандартів оформлення.
Увага! УДК роботи, ключові слова та інші структурні елементи, що не зазначені в вимогах, НЕ потрібні та не будуть надруковані в збірнику. Виділення напівжирним/курсивним шрифтом по тексту роботи допускається лише у випадках, коли це необхідно для авторського структурування роботи (наприклад: вступ, методи дослідженя тощо). Всі інші виділення по тексту будуть видалені.
Роботи, що оформлені не за вимогами конференції будуть повертатися на доопрацювання.

КАЛЬКУЛЯТОР
ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ:




Калькулятор працює за наступними тарифами:
від 2 до 5 сторінок: 180 гривень
від 6 до 10 сторінок: 220 гривень
Електронний збірник: включено у вартість
Електронний(і) сертифікат(и): включено у вартість

Індексація роботи в Google Scholar:
100 гривень
Друкований збірник та сертифікат(и), з урахуванням вартості доставки: 250 гривень
Кожен додатковий друкований збірник: 200 гривень
Доставка за межі України: 680 гривень
РЕКВІЗИТИ
ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ:
Оплата може бути здійснена будь-яким зручним для Вас способом: у касі банку, через термінал, за допомогою електронних систем грошових переказів («Приват24», «LiqPay», «Portmone», «iPay» та інших) тощо.
Не рекомендується використовувати для оплати  грошові перекази через поштовий сервіс «УкрПошта» або сервіс «2click»: можливе ускладнення з їх відстеженням.
При оплаті не забудьте вказати призначення платежу: за публікацію матеріалів від *Прізвище І.Б.*.
Оплачуючи онлайн на нашому сайті, Ви користуєтесь вже готовою формою та не сплачуєте комісію за платіж.
Після підтвердження оплати система запитає Вашу електронну адресу для надсилання квитанції. В виписці по карті відображатиметься сума та ID платежу.
ПЕРЕГЛЯНУТИ РЕКВІЗИТИ
ОПЛАТИТИ ОНЛАЙН
При заповненні анкети, Вам знадобиться електронна квитанція | відсканований (сфотографований) чек. Якщо обраний Вами сервіс не видає квитанції, Ви можете прикріпити Screenshot після здійснення оплати, де буде видно ID платежу та|або призначення платежу з Вашим ПІБ.
Якщо Ви плануєте подати декілька доповідей, Ви можете здійснити оплату одним платежем.
На конференцію можна надіслати не більше 5 доповідей, та не більше 3 доповідей в одну секцію!

АНКЕТА НА УЧАСТЬ
У IV МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ:
«Наукові тренди постіндустріального суспільства»
(31 березня 2023 рік - Суми, UKR)
* Будь ласка, при заповненні анкети керуйтесь підказками, що з'являються при наведенні на відповідне поле. Зазначайте дані у тому ж форматі, що й у прикладі.

Уважно перевіряйте вписану інформацію! 
Неправильно заповнені поля можуть стати причиною помилок в сертифікатах чи збірнику. Відповідальність за коректне заповнення анкети покладається на контактну | відповідальну особу.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОНТАКТНУ | ВІДПОВІДАЛЬНУ ОСОБУ
ДЕТАЛІ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ
Кількість друкованих екземплярів збірника:
ІНДЕКСАЦІЯ В GOOGLE SCHOLAR
ДЛЯ СЕРТИФІКАТУ(ІВ): ВКАЖІТЬ ПОВНЕ ПІБ КОЖНОГО УЧАСНИКА











ІНФОРМАЦІЯ ПО ДОСТАВЦІ:
«УкрПошта»
з трек-номером (у відділення)
від 3 до 6 днів
«Нова Пошта»
з трек-номером (у відділення)
від 2 до 4 днів
Доставка за межі України
з трек-номером
від 10 до 25 днів

Завантажте квитанцію про оплату: *

Завантажте матеріали: *
Робота оформлена згідно вимог *
Якщо не вдається надіслати анкету, перевірте, будь ласка, чи Ви заповнили всі обов'язкові поля (*) та прикріпили матеріали у необхідних форматах.
На сайті встановлено протокол захищеного з'єднання SSL, що забезпечує повний захист персональної інформації, вказаної в анкеті.
При подачі анкети на участь у конференції, відповідальна особа, що представляє інтереси автор(-ів) поданої для публікації наукової роботи, зберігає за ними всі авторські права, одночасно надаючи організаційному комітету конференції право розміщувати для безоплатного публічного доступу подану наукову роботу на офіційному веб-сайті ukrlogos.in.ua та на платформі Open Journal System, а також право першої публікації, що дозволяє в майбутньому поширювати даний матеріал лише із обов'язковим зазначенням авторства та первинної публікації в збірнику з матеріалами конференції.

Не отримав(ла) відповідь з результатами рецензування, що роботи?

Якщо після подачі анкети на участь у конференції пройшло більше робочих 6 годин, а відповідь з результатами рецензування так і не надійшла на Вашу контактну електронну адресу, будь ласка, перш за все, спробуйте скористатись пошуковою стрічкою у Вас на пошті за запитом ukrlogos.in.ua або перевірити папки «Реклама», «Промоакції» та «СПАМ». Якщо лист потрапив до однієї з цих папок, позначте його як нешкідливий, тоді всі наступні повідомлення будуть надходити безперешкодно. Якщо листа на пошті не знайдено, обов'язково зв'яжіться з організаційним комітетом до завершення терміну прийому робіт будь-яким зручним способом, наприклад надіславши лист на електронну адресу info@ukrlogos.in.ua або зателефонувавши за номерами +38 (098) 194 83 80 | +38 (098) 195 67 55.

Чи можливо, що роботу не приймуть до публікації, коли внесок вже сплачено?

Після відправки анкети на участь у конференції, прикріплена робота направляється на огляд редактору. У випадку, якщо у редактора виникнуть зауваження, всі вони детально будуть викладені автору із обов'язкими деталізованими інструкціями по внесенню необхідних корективів. Лист із результатами рецензування міститиме посилання на онлайн-форму скасування участі на випадок, якщо автор не бажатиме вносити запропонованих корективів. Після заповнення форми участь скасовується, а вся сума сплаченого організаційного внеску повертається протягом кількох годин.

Чи можна отримати сертифікат учасника ще до проведення конференції?

Сертифікат учасника є офіційним документом, завіреним підписом та печаткою, що засвідчує участь у конференції. Сертифікат не може бути виписаний та виданий раніше дати проведення конференції. Усім учасникам надсилається електронний лист про прийняття матеріалів до публікації з офіційної корпоративної електронної адреси (@ukrlogos.in.ua). Ви можете роздрукувати це підтвердження для пред'явлення його науковому керівнику чи в інших цілях. Для учасників, що з обґрунтованих причин потребують підтвердження про участь на фірмовому бланку для наукових чи навчальних установ надається можливість безкоштовно замовити офіційне підтвердження.

Що таке офіційне підтвердження і як його отримати?

Офіційне підтвердження - це документ, завірений цифровим підписом та електронною печаткою для підтвердження достовірності публікації у період до проведення конференції (наприклад, при захисті дипломної/дисертаційної роботи, участі у конкурсі наукових робіт тощо). Видається учаснику, робота якого пройшла рецензування та прийнята до публікації безкоштовно за вмотивованим запитом протягом доби. Запит з обґрунтуванням можна направити на електронну адресу info@ukrlogos.in.ua. Зверніть увагу, що офіційне підтвердження завірене цифровим підписом та печаткою організації є її юридичним зобов'язанням. Тому, після отримання документа учаснику для скасування участі (якщо таке знадобиться) потрібно буде надати такий самий юридично вагомий документ, наприклад, відмову підписану реальним підписом або ЕЦП. Примітка: офіційне підтвердження (оскільки воно дійсне лише до моменту проведення конференції) не видається менш ніж за 3 дні до передбачуваного заходу.

Що робити, якщо після подачі анкети помітив(-ла) помилку в роботі?

У випадку виявлення помилки в роботі, будь ласка, зв'яжіться з організаційним комітетом за електронною адресою info@ukrlogos.in.ua та надішліть документ з внесеними правками: файли будуть замінені. Всі правки приймаються та розглядаються до завершення терміну прийому робіт на конференцію.

Що робити, якщо помітив(ла) помилку в роботі вже після її публікації?

Після публікації на сайті електронної версії збірника з матеріалами конференції авторам надається 36 годин на виявлення помилок верстки та авторських помилок. Повідомити про них можна написавши на електронну адресу info@ukrlogos.in.ua. Помилки верстки - це серйозні недоліки, допущені верстальником (наприклад, зміщені таблиці чи малюнки, некоректно відображено формули, зникла частина тексту тощо). Авторські помилки - це помилки, що були наявні в роботі, яку автор надіслав при подачі анкети на участь. Організаційний комітет виправляє всі помилки верстки та авторські помилки, які можуть вплинути на зарахування публікації (помилка в назві роботи, неправильно вказано науковий ступінь чи назву ЗВО, одрук в ПІБ тощо), повідомлення про які надійшло протягом відведеного часу. Значні ж авторські корективи (зміна численних даних в формулах / розрахунках, переписування абзаців, додавання або видалення речень, перероблення таблиць, коригування списку джерел тощо) після фактичної публікації не допускаються та не виправляються. Вважається, що при заповненні анкети автор висилає готовий, а не чорновий варіант наукової роботи.

Що робити, якщо помітив(ла) помилку в сертифікаті?

Інформація для сертифікатів береться безпосередньо з анкети, яку заповняє контактна | відповідальна особа. Будь ласка, якщо Ви помітили помилку в сертифікаті, обов'язково повідомте про неї на адресу організаційного комітету info@ukrlogos.in.ua. У випадку, якщо помилку допущено з вини редакції - сертифікат буде замінено безкоштовно. Якщо ж помилка виникла у зв'язку з некоректним заповненням анкети відповідальною особою (наприклад, допущено помилку в ПІБ), додатковий сертифікат може бути виготовлено лише після його додаткового замовлення та оплати. Уважно перевіряйте поля анкети, перед її надсиланням. Якщо в анкеті не буде вписано ПІБ в поле для сертифікату, тоді його не зможуть виготовити.

Чи можна буде замовити друковані екземпляри збірника та сертифіката учасника конференції пізніше?

Учасники в будь-який момент можуть замовити сертифікат, як в електронному, так і в друкованому вигляді. Його вартість при цьому залишається незмінною. Друковані ж примірники збірників друкуються у визначеній кількості і в архіві не завжди залишаються зайві екземпляри необхідного тому. Їх наявність необхідно додатково уточнювати. У випадку необхідності замовлення додаткових примірників чи сертифікатів, звертайтеся за електронною адресою info@ukrlogos.in.ua.

Чи можна опублікувати роботу, яка вже була опублікована в іншому виданні, якщо автор - одна й та сама людина?

Згідно пункту 3.4 Етичного кодексу ученого України, схваленого Постановою загальних зборів НАН України від 15.04.2009 «Учений  не повинен повторювати свої наукові публікації з метою  підвищення  їх  кількості.  Якщо  для  пропаганди  наукових досягнень  доцільна  публікація  однієї  і  тієї ж роботи в різних журналах, редактори останніх повинні бути поінформовані про  факт публікації в інших виданнях». Таким чином, автор наукової роботи має повне право публікувати її повторно, однак лише із обов'язковим посиланням на першоджерело та здійснення самоцитування (у випадку внесення суттєвих змін до роботи) або із позначкою [репринт] (для повної копії).

Як можна оплатити участь та публікацію з-за кордону?

Учасники з-за кордону можуть скористатися формою онлайн-оплати, доступною на сайті та переказати кошти без сплати будь-якої комісії або купівлі валюти. Для цього необхідно обрати спосіб оплати MasterPass або Visa Checkout в залежності від типу кредитної карти платника. Детальну інструкцію викладено на сайті в розділі новин: «Як здійснити оплату з-за кордону?». Також, можна скористатися сервісами міжнародних грошових переказів MoneyGram або Western Union. Доступна оплата на рахунок PayPal. Для отримання додаткових реквізитів зв'яжіться з організаційним комітетом за електронною адресою: info@ukrlogos.in.ua

Чи можлива оплата участі та публікації від імені юридичної особи?

Можлива. Якщо участь та публікацію оплачує організація, організаційний комітет підготує все необхідні документи: рахунок-фактуру, акт наданих послуг та видаткову накладну на друковані примірники.
ОФОРМІТЬ ПІДПИСКУ, ЩОБ ЗАВЖДИ БУТИ В КУРСІ НОВИН:
НАШІ КОНТАКТИ:
© 2015-2023 Європейська наукова платформа | Всі права захищено | CC BY 4.0