ЗАВАНТАЖИТИ
PDF
Ключові аспекти розвитку сучасної науки [текст]: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 27 лютого 2017 року у м. Ужгород / відп. за випуск Голденблат М.А. // ГО «Європейська наукова платформа». - Одеса: Друкарня «Друкарик»., 2017. - Т.1. - с. 103.

СЕКЦІЯ 1
ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ У ПІДПРИЄМСТВАХ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Лупіна Д. А.

АКТУАЛЬНІСТЬ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРПЇНИ
Турлюк І. В.

ВИДИ СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ В УКРАЇНІ
Семиредченко П. К.

ВИКОРИСТАННЯ ТОВАРІВ З ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ В УКРАЇНІ
Ткачук А. О.

ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Рокицький Д. Г.

ІНСТРУМЕНТИ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
Мороз В. В.

КРИЗА НАДСПОЖИВАННЯ: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ
Козачун К. І.

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В АНТИКРИЗОВОМУ УПРАВЛІННІ
Чаплінський Ю. Б., Саламаха О. В.

МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Молодцова О. М.

МОТИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Дідківська Д. І.

ОБЛІК ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Костенчук Д. В. , Копчикова І. В.

ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ
Лозовський О. М. , Гудима Н.

ОСОБЛИВОСТІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Кирилова О. А.

ОСОБЛИВОСТІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
Кирилова О. А.

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ТЕРИТОРІЇ КРЕМЕНЕЦЬКО-ПОЧАЇВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА
Ясінська І. В.

ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ
Малоок І. А.

РОЛЬ ПОДАТКОВИХ НАДХОДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
Маршук Л. М. Гуця Ю. В.

СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦТВА
Давлетханова О. Х., Шаймухамєтова В. Р.

СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Каменчук Н. М.

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Скрипник В. К.

ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Діхтяренко М. О., Недбалюк О. П.
СЕКЦІЯ 2
ТЕХНІЧНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
СЕКЦІЯ 3
ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІОЛОГІЧНІ НАУКИ
ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ЛЮДСЬКУ СВІДОМІСТЬ
Гудима Н. В., Скрипник В. К.

ОФОРМІТЬ ПІДПИСКУ, ЩОБ ЗАВЖДИ БУТИ В КУРСІ НОВИН:

 
 
 
 
© 2015-2017 Громадська організація «Європейська наукова платформа» | Всі права захищено
АДРЕСА ДЛЯ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ:
вул.Зодчих 18/81, м.Вінниця
Вінницька область, Україна; 21037
PDF
ЗАВАНТАЖИТИ
Ключові аспекти розвитку сучасної науки [текст]: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 27 лютого 2017 року у м. Ужгород / відп. за випуск Голденблат М.А. // ГО «Європейська наукова платформа». - Одеса: Друкарня «Друкарик»., 2017. - Т.1. - с. 103.

СЕКЦІЯ 1
ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ У ПІДПРИЄМСТВАХ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Лупіна Д. А.

АКТУАЛЬНІСТЬ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРПЇНИ
Турлюк І. В.

ВИДИ СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ В УКРАЇНІ
Семиредченко П. К.

ВИКОРИСТАННЯ ТОВАРІВ З ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ В УКРАЇНІ
Ткачук А. О.

ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Рокицький Д. Г.

ІНСТРУМЕНТИ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
Мороз В. В.

КРИЗА НАДСПОЖИВАННЯ: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ
Козачун К. І.

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В АНТИКРИЗОВОМУ УПРАВЛІННІ
Чаплінський Ю. Б., Саламаха О. В.

МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Молодцова О. М.

МОТИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Дідківська Д. І.

ОБЛІК ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Костенчук Д. В. , Копчикова І. В.

ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ
Лозовський О. М. , Гудима Н.

ОСОБЛИВОСТІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Кирилова О. А.

ОСОБЛИВОСТІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
Кирилова О. А.

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ТЕРИТОРІЇ КРЕМЕНЕЦЬКО-ПОЧАЇВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА
Ясінська І. В.

ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ
Малоок І. А.

РОЛЬ ПОДАТКОВИХ НАДХОДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
Маршук Л. М. Гуця Ю. В.

СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦТВА
Давлетханова О. Х., Шаймухамєтова В. Р.

СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Каменчук Н. М.

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Скрипник В. К.

ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Діхтяренко М. О., Недбалюк О. П.
СЕКЦІЯ 2
ТЕХНІЧНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
СЕКЦІЯ 2
ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІОЛОГІЧНІ НАУКИ
ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ЛЮДСЬКУ СВІДОМІСТЬ
Гудима Н. В., Скрипник В. К.
ОФОРМІТЬ ПІДПИСКУ, ЩОБ ЗАВЖДИ БУТИ В КУРСІ НОВИН:

НАШІ КОНТАКТИ:
 
 
 
 
© 2015-2017 Громадська організація «Європейська наукова платформа» | Всі права захищено

Hello-Site.ru. Бесплатный конструктор сайтов.